Subscribe News Feed Subscribe Comments

~ RaMAdHaN ~

uhh...lama da ek aku rasa aku tak update blog ni..since june tu..tup tup da masuk akhir bulan 8..posa da pun..kalo nak flash back balik ni, bnyk citer nak kena update ni..erm..besday aku pun tak diupdate kat sini..ape da...so ape cite ramadhan kali ni.arituh masa 1st day posa, ok la coz bley posa kat kl..bukak posa pun dgn masakan 'cuani'..plus a liitle bit kuih yg 'uncle' bl.. so bila da balik jerantut ni (cupp, aku da cite ke aku posting kat jerantut ni??ermm lupa da..), aku mcm lost jap..tak tau nak bukak posa aper..mknn mahal..choices pun tak bnyk..asyik2 murtabak memanjang..kesimpulannyer agak bosan ar gak..ni pun nasib baik ade geng utk bukak posa..kalo masing2 ade hal kat kuantan ke ape ke..alamatnyer sesorg ar aku..inila hidup di perantauan..huhu..wa sedey2..tp mesti best nnt bila nak dekat raya..feel blk kg kompem ade..haha..yeh yeh yeh *versi karaoke iklan kitkat* .... eyh..nnt smbg blk..aku nak g meeting da..nntkan update2 dr aku nnt k..bulan posa ni, bnyk sket time free.. huahuahua.. k chow..

0 comments:

Post a Comment

 
ra zai lam nun - A TRIBUTE | TNB