Subscribe News Feed Subscribe Comments

7 May 2009

Arini aku cuti..Pahang cuti..hari hol katanya (bak kata moi..hari keseluruhan: hol=whole)..so memandang cuti ini jatuh pada hari khamis, maka aku pun bertekad utk menambahkan lagi tempoh honeymoon aku sehingga esok..1 hari je pun..so, ape citer kali ni?well, dis is my third time writing a blog setelah blog-blog terdahulu hidup segan mati tak mau..bukan ape, agak malas utk menaip di tambah pula dengan kehidupan 'saya yang menurut perintah' ni..huhu..baiklah (gaya anime2 jepun dgn penuh smgt) aku stat cite dgn pembelian aset ku yg baru iaitu WSH 4882..

front view: actually nak WSJ 54, tp x sempat nak book..but WSH 4882 pun ok sbb 4882 is my birthday!!

side view: da new honda city type 's' je la pun..x mampu nak rembat 'e'




setelah berhempas pulas meminta sedekah dan simpati dari org rmi, aku akhirnya berjaya mendapatkan kete idaman (walaupun sebenarnye aku aim civic)..huhu..agak kelam kabut ketika membeli, al maklum 'uncle' sgt la tidak penyabar orgnyer..tp aku berpuas ati dgn harta aku ni..tp bila di pk kan balik, sian kat kete lama yg telah bnyk meneman aku ke sana ke mari, ditambah pula kete itu telah bnyk melihat aku membuat aksi-aksi yang tidak berfaedah..haha..ape2 pun jasamu tetap ku kenang..muahh..





gudbai my lover..u will always in my mind..sob sob..



0 comments:

Post a Comment

 
ra zai lam nun - A TRIBUTE | TNB