Subscribe News Feed Subscribe Comments

Induksi 2009 ~ back to basic..


Alo..kita flash back sket ye arini..lets go back to da dates that i will never forget: 13.3.09 - 26.3.09.. tarikh2 ni ar aku telah berhempas pulas menghabiskan masa2 ku yg tak seberapa itu di Institut Biodiversiti, Lanchang, Pahang. dgr nama pun biodiversiti, so al kisah tempat aku berkursus ni of coz ler dikelilingi hutan rimba, dengan mergastua-mergastua yg konon2nyer amatlah liar disitu..huh..tp yg best nyer, kitorg sgt bersukaria sambil menikmati keindahan alam (padahal tak sabar nak balik kl..huhu)..sempat la kitorg bermain dgn gajah (pelbagai kategori ade, baik mak/bapak gajah..anak pun ada..haha), gi deerland - men ngan rusa, beruang, etc. - mcm dlm animal planet lak aku rasa... tp ape2pun yg paling hangit skali ialah time aku dimainkan oleh sekor beruk..hampes tul..tp fun!!..

sedap ye beruk, ko duk atas pala aku..terpaksa aku set balik jambul ku itu..huhu (muka kemerahan)

dongak jgn tak dongak..lg tinggi aku pegang kentang tu..haha..amik la amik la..


gang yg konon2 kecoh tp hakikatnye sume pengecut, nak2 yg mamat baju belang2 merah itam tu..haha..



well, sume tu tinggal kenangan..even skrg pun ade membe aku yg dah dpt anak kembar pompuan pun..cpt tul masa berlalu..(ayat jiwang telah muncul)..yg plg penting skrg ni, nak tunggu result induksi kuar..erm..ape la agaknyer nasib aku ye??mcm2 versi cite dah kuar masa sesi ngumpat-mengumpat mesyuarat tingkap aritu..sama2 kita tunggu dan berdoa..



gaya2 aku sedang merapu time pengucapan awam



study and study..tp lain pulak yg masuk exam..terasa ingin ku bakar satu institut tu!!

0 comments:

Post a Comment

 
ra zai lam nun - A TRIBUTE | TNB