Subscribe News Feed Subscribe Comments

10 reasons why June make me stress..

tgh dok2 layan internet ni, tetiba aku teringat cite2 yg ade kaitan dgn no 10 ni..misalnya 10 things i hate about u, how to lose a guy in 10 days (hny mention brape filem saja)..so nak dijadikan cite, idup aku di bulan June ni pun ade kaitan dgn no 10 gak..so ape kata kalo kisah no 10 aku ni dijadikan filem aje..kompem box-office kat hollywood...haha..erm..senarai di bwh menerangkan secara terperinci ape 10 perkara tersebut..
p/s: kepada sesapa yg terasa nama dia ade kena mengena dalam senarai di bawah, harap ambil perkara tersebut sbg teguran..sumetimes i need to express my own feelings..harap maklum.

10 Reasons Why June Make Me Stress


1. Asyik kena dgr masalah org je..masalah aku ade org nak dgr??
2. Aku diganggu dan makin lama makin merimaskan
3. Keje yg makin bynk dateline, pengarah pun asyik call da..
4. Org kg makin nyibuk minta itu ini
5. Kontraktor yg tak penah stop dtg jumpa juz nak mintak keje
6. Masalah staff yg makin meleret
7. Masalah kewangan..ade yg tak byr hutang
8. Tarikh 21/6/09 makin dekat..satu ape pun tak plan lg..
9. Bosan dgn keje
10. X boleh jadi diri sendiri..kena control memanjang

1 comments:

Anggerek said...

every hardship is followed by ease. be cool :)

Post a Comment

 
ra zai lam nun - A TRIBUTE | TNB